歌詞に和訳をつけたり、外国語学習を記録するためのブログです。あってるかはわかりません。

what makes you beautiful/one direction

ヒンディー語やらなきゃいけないと韓国語が楽しいし、韓国語やらなきゃいけないと英語が楽しい

 

You're insecure,
君は自信なさげで
Don't know what for,
僕にはなぜなのかわからない
You're turning heads when you walk through the door,
君がドアを開けて現れたら皆が振り返る
Don't need make-up, to cover up,
覆い隠そうと化粧をする必要なんてない
Being the way that you are is enough
そのままの君で十分なんだ


Everyone else in the room can see it,
部屋にいる誰もがそう思ってる
Everyone else but you
なのに君だけが


Baby you light up my world like nobody else,
ベイビー、君は他の誰より僕の世界を輝かせてくれる
The way that you flip your hair gets me overwhelmed,
君が髪をかき上げる仕草は僕をクラクラさせる
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,
でも君が俯いて笑うのを見ればわかるよ
You don't know, oh oh,
君は知らないんだ
You don't know you're beautiful,
知らないんだ、君は美しいって

 

If only you saw what I can see,
もし僕の目に映っているものを見さえすれば
You'll understand why I want you so desperately,
どうして僕がこんなにも強く、君を求めているのかがわかるだろう
Right now I'm looking at you and I can't believe,
今君を見つめながら、僕は信じることが出来ないんだ
You don't know, oh oh,
君は知らないんだ
You don't know you're beautiful, oh oh,
知らないんだ、君が美しいってことを
That's what makes you beautiful
だから君は美しいんだ


So come on, you got it wrong,
だからさ、ねえ、君はちゃんと分かってない

To prove I'm right, I put it in a song,
僕が正しいって、証明するために歌に込めるよ
I don't know why, you're being shy,
なんでかわからないけど、君は恥ずかしがって
And turn away when I look into your eye eye eyes
僕が君の目を見つめると、君は視線を逸らすんだ

 

Everyone else in the room can see it,
部屋にいる誰もがそう思ってる
Everyone else but you
なのに君だけが

 

Baby you light up my world like nobody else,
ベイビー、君は他の誰より僕の世界を輝かせてくれる

The way that you flip your hair gets me overwhelmed,

君が髪をかき上げる仕草は僕をクラクラさせる
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,
でも君が俯いて笑うのを見ればわかるよ

You don't know, oh oh,
君は知らないんだ

You don't know you're beautiful,

知らないんだ、君は美しいって

 

If only you saw what I can see,

もし僕の目に映っているものを見さえすれば
You'll understand why I want you so desperately,

どうして僕がこんなにも強く、君を求めているのかがわかるだろう
Right now I'm looking at you and I can't believe,
今君を見つめながら、僕は信じることが出来ないんだ

You don't know, oh oh,

君は知らないんだ
You don't know you're beautiful, oh oh,

知らないんだ、君が美しいってことを
That's what makes you beautiful

だから君は美しいんだ

 

Baby you light up my world like nobody else,
ベイビー、君は他の誰より僕の世界を輝かせてくれる
The way that you flip your hair gets me overwhelmed,
君が髪をかき上げる仕草は僕をクラクラさせる
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,
でも君が俯いて笑うのを見ればわかるよ
You don't know, oh oh,
君は知らないんだ
You don't know you're beautiful,
知らないんだ、君は美しいって

 

Baby you light up my world like nobody else,
ベイビー、君は他の誰より僕の世界を輝かせてくれる

The way that you flip your hair gets me overwhelmed,

君が髪をかき上げる仕草は僕をクラクラさせる
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,
でも君が俯いて笑うのを見ればわかるよ

You don't know, oh oh,
君は知らないんだ

You don't know you're beautiful,

知らないんだ、君は美しいって

 

If only you saw what I can see,

もし僕の目に映っているものを見さえすれば
You'll understand why I want you so desperately,

どうして僕がこんなにも強く、君を求めているのかがわかるだろう
Right now I'm looking at you and I can't believe,
今君を見つめながら、僕は信じることが出来ないんだ

You don't know, oh oh,

君は知らないんだ
You don't know you're beautiful, oh oh,

知らないんだ、君が美しいってことを
That's what makes you beautiful

だから君は美しいんだ